Buradasiniz: Anasayfa // , // Ahmet Selçuk İlkan Seni O Kadar Çok Sevdim Ki 2011 Albümü İndir

Ahmet Selçuk İlkan Seni O Kadar Çok Sevdim Ki 2011 Albümü İndir

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

Albüm Tracklist
1. Yanarım / Ona Yanarım
Düet: Selami Şahin & Ferhat Göçer
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Selami Şahin
2. Seni O Kadar Çok Sevdim Ki / Kanatsada İçimi
Düet: Meyra
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Ceren İlkan
3. Sen Uyurken / Sabahçı Kahvesi
Düet: Baha
Söz: Ferdi Tayfur, Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Ferdi Tayfur
4. İşte Gidiyorsun / Ayrılık Kolyesi
Düet: Billur Lermi
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Atilla Alpsakarya
5. Gözlerin Kal Diyor / Gözler Kalbin Aynasıdır
Düet: Hakan Altun
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Selami Şahin
6. Ah Agop Ah / Bana Sor
Düet: İntizar
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Sait Büyükçınar
7. Hiç Bir Yerde Her Yerdesin / Anılar
Düet: Coşkun Sabah
Söz: Coşkun Sabah, Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Coşkun Sabah
Ben Seni Asla / Hatıram Olsun
Düet: Baha
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Coşkun Sabah
Sustum / Bir Gülü Sevdim
Düet: Haktan
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Coşkun Sabah
Sevda Turizm / Günün Birinde
Düet: İlkay Toktaş
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Selahattin Cesur
8. Ben En Çok İnsandan Korktum / Ben Ne İnsanlar Gördüm
Düet: İntizar
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Mehmet Aslan
9. Bir Adam Gidiyor / Sitem
Düet: Ozan Kavasoğulları
Söz: Ahmet Duyar, Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Ozan Kavasoğulları
10. Unutmayı Unuttum / Gittiğin Gün
Düet: Murat Yenyıl
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Adnan Aslan
11. Aşk Bende Kaldı / Sen Gideli
Düet: Emrah Samet
Söz: Ahmet Selçuk İlkan Müzik: Emrah Samet Kıvratma
12. Sevgili Oğlum / Bir Düşün
Düet: Murat Yenyıl
Söz & Müzik: Ahmet Selçuk İlkan

Rapidshare,Megaupload,Wupload,Hotfile,Zshare,Uploaded,Uploading,Fileserve

Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Admin Mp3 indir

Kategori: ,

Yorum Yazınız.