Buradasiniz: Anasayfa // , // Isin Karaca Arabesque II 2011 Albümü Dinle

Isin Karaca Arabesque II 2011 Albümü Dinle

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

Albüm Tracklist
Ben İnsan Değilmiyim
Söz: M. Sait Ergenç Müzik: Anonim
Gönül
Söz & Müzik: Orhan Gencebay
Dertler Benim Olsun
Söz & Müzik: Orhan Gencebay
Tanrım
Söz & Müzik: Selami Şahin
Yağmur
Söz & Müzik: Vedat Yıldırımbora
Kendim Ettim Kendim Buldum
Söz & Müzik: Neşet Ertaş
Sen Affetsen Ben Affetmem
Söz: Ali Tekintüre Müzik: Burhan Bayar
Sabaha Kadar
Söz: Orhan İlkbahar Müzik: Selami Şahin
Gülüm Benim
Söz: Şakir Askan Müzik: Burhan Bayar
Neden Saçların Beyazlamış Arkadaş
Söz: Cengiz Tekin Müzik: Rıfat Şanlıel
Seni Sevmeyen Ölsün
Söz: Şakir Askan Müzik: Yılmaz Tatlıses
Ben İnsan Değilmiyim (Remix Selim Çaldıran)
Söz: M. Sait Ergenç Müzik: Anonim

Rapidshare,Megaupload,Wupload,Hotfile,Zshare,Uploaded,Uploading,Fileserve

Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Admin Mp3 indir

Kategori: ,

Yorum Yazınız.