Buradasiniz: Anasayfa // , // PowerTurk Top 40 Listesi Temmuz 2. Dönem Albüm İndir

PowerTurk Top 40 Listesi Temmuz 2. Dönem Albüm İndir

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

Albüm Tracklist
1 - Sinan Akcil & Hande Yener - Atma
2 - Gülsen - Yeni Biri
3 - Gökhan Özen - Ask Yorgunu
4 - Model - Degmesin Ellerimiz
5 - Murat Boz - Asklarim Büyük Benden
6 - Rafet El Roman - Direniyorum
7 - Gripin - Bes
8 - Murat Dalkiliç - Dönmem
9 - Gökhan Tepe - Kirmizi Hali
10 - Gece - Ben Öldüm
11 - Atiye - Budur
12 - Hadise - Superman
13 - Betül Demir - Hop Dedik
14 - Funda Arar - Ikimiz
15 - Gökhan Keser & Sila - Hadi Ordan
16 - Emre Altug - Bu Son Olsun
17 - Sezen Aksu - Unuttun Mu Beni
18 - Özgün - Sadece Arkadasiz
19 - Mustafa Ceceli - Sarki
20 - Demet Akalin - Ask
21 - Gülben Ergen & Mustafa Sandal - Sikir Sikir
22 - Volga Tamöz & Murat Dalkiliç & Hepsi - Sik Sik
23 - Murat Boz - Hayat Öpücügü
24 - Ajda Pekkan - Yakar Geçerim
25 - Sila - Kafa
26 - Bengü - Askim
27 - Bora Duran - Gül Senin Tenin
28 - Nazan Öncel - Normal
29 - Hande Yener - Bana Anlat
30 - Teoman - Tek Basina Dans
31 - Yalin - Anlat Güzel Mi Oralar
32 - Duman - Helal Olsun
33 - Yonca Lodi - Tenden Tene
34 - Gökçe - Tuttu Firlatti
35 - Nil Karaibrahimgil - Hakkinda Herseyi Duymak Istiyorum
36 - Tugba Özerk - Ilan
37 - Serdar Ortaç - Hile
38 - Keremcem - Haydi Öp
39 - Atiye - Güzelim
40 - Kolpa - Son Nefesim 


Rapidshare,Megaupload,Wupload,Hotfile,Zshare,Uploaded,Uploading,Fileserve

Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Admin Mp3 indir

Kategori: ,

Yorum Yazınız.