Buradasiniz: Anasayfa // , // Radyo D Top 40 Listesi 7 Temmuz 2011 Albümü İndir

Radyo D Top 40 Listesi 7 Temmuz 2011 Albümü İndir

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

Albüm Tracklist
  1. Atiye – Budur
  2. Hadise – Superman
  3. Sinan Akçıl & Hande Yener – Atma
  4. Sertab Erener – İstanbul
  5. Rafet El Roman – Direniyorum
  6. Emre Aydın – Son Defa
  7. Gökhan Tepe – Kırmızı Halı
  8. SeksenDört – Hayır Olamaz
  9. Serdar Ortaç – Elimle
  10. Keremcem – Vurgun
  11. Candan Erçetin – Git
  12. Murat Boz – Aşklarım Büyük Benden
  13. Gülşen – Yeni Biri
  14. Tarkan – Kayıp
  15. Betül Demir – Hop Dedik
  16. Gökhan Özen – Aşk Yorgunu
  17. Deniz Seki – Suya Hapsettim
  18. Demet Akalın – Aşk
  19. Nazan Öncel – Çirkin Olsun Benim OLsun
  20. Sezen Aksu – Unuttun mu Beni
  21. Murat Dalkılıç – Dönmem
  22. Gece – Ben Öldüm
  23. Teoman – Tek Başına Dans
  24. Funda Arar – İkimiz
  25. Nil – Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum
  26. Ajda Pekkan – Yakar Geçerim
  27. Bengü – Aşkım
  28. Faruk K – Adalet Yerinde
  29. Ayşe Özyılmazel -Tatlım
  30. Sıla – Kafa
  31. Kenan Doğulu – Şans Meleğim
  32. Model – Değmesin Ellerimiz
  33. Ömür Gedik & Teoman – Portakal Orda Kal
  34. Özgün – Sadece Arkadaşız
  35. Levent Dörter – Duvaksız Gelin
  36. Yalın – Anlat Güzel Mi Oralar
  37. Gülben Ergen & Mustafa Sandal – Şıkır Şıkır
  38. Nazan Öncel – Normal
  39. Moral – An Gelir
  40. Tuğba Özerk – İlan
Uploaded İndir

Rapidshare,Megaupload,Wupload,Hotfile,Zshare,Uploaded,Uploading,Fileserve

Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Admin Mp3 indir

Kategori: ,

Yorum Yazınız.