Buradasiniz: Anasayfa // , // Slow Arabesk Karisik Full Damar Albüm İndir

Slow Arabesk Karisik Full Damar Albüm İndir

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

Albüm Tracklist
CD 1:

01-Ali Aslan Geri Ver Bana
02-Ferdi Tayfur – Nerden Geldim Aklina
03-Yasemin Yildiz – Sen Benumidun
04-Burak Destan Biricigimsin
05-Orhan Gencebay – Beni BöyLe Sev
06-Fatih siverek canimsin
07-YasarYagmurKarakiz_AsigimSana
08-Kenan_Ipek_Özlüyorum_Seni
09-Ask sana benzer nurettin rencber
10-Ugur arslan & ali san – son hickirik
11-Ferdi_Tayfur_Vazgec_Felek
12-Bülent Serttac – Söyleme
13-Orhan Gencebay – Sen De HakLisin
14-Kadir Ipek – Sevdalisin
15-Demet Akalin – Toz Pembe
16-MikaiL_Güllü_Vefasizlar
17-Adnan aslan hasretinden ölecegim
18-Orhan Gencebay-Al Senin Olsun
19-Ferdi_Ünal__Gec_Olmadan_Gel
20-Mikael & demet tuncer – söylemeyin
21-Tuncay_Tuncel_Yillar_Utansin
22-Bahar – Ayirmayin Yari Benden
23-Kral_Deniz_Günmü_Gördüm
24-Sinem_istersen
25-Coskun Sabah – Son Bulusmamiz
26-NURDAN TORUN yeter
27-Murat ince – cekil git
28-Aziz Kaya – Sevgi Treni
29-Orkan_Bari_Kaderden_Gelene
30-Ferhat Göçer Biri Bana Gelsin
31-OrkanBari-Sevdigim
32-DAIMI ÖZDOGAN vazgecelim
33-NURDAN IPEK ayrilik vakti
34-Gokhan Güney Seninde Yuzun Gülmesin
35-Prens_Nasihat
36-Biricik – Neden Aradin Beni
37-Selahattin özdemir-Utanacaksin
38-Hüseyin Altin-Bitermi sandin
39-NURDAN IPEK ömrüm
40-DAIMI ÖZDOGAN yüregim yaniyor


CD 2:

01-Emre Gülkaya Sana Asik Biri Yasiyor
02-Adnan Tayfun Sevenlerin Sarkisi
03-Hüseyin Turan–Yarin Olay
04-Eray_Aksoy_Yillarim_Gitti
05-Orhan Gencebay – Batsin Bu Dunya
06-Bizim gönül nerden çiktin karsima süper sarki
07-Orhan Gencebay – Garip
08-Yusuf Harputlu Gece Gözlüm
09-DoganG_nes-Yazik
10-Necdet_Demirhan_Bulutlarin_Yarisi
11-Memocan-NeYazar
12-Ali arslan – mahserde görüsürüz damar süper
13-Yusuf Harputlu le le
14-Hasret Yaban Eller
15-Dogan_Günes_Hilebaz
16-Orhan Gencebay – Boynu Bukuk SevgiLiLer
17-Adnan Aslan askimiza agliyorum
18-osman sahin-seni unutamadim
19-Ferdi Tayfur – Duyarsan Aglama
20-Selami Sahin – Tanimam senden baska
21-BIZIM GONUL & DERTLIYIM EFKARLIYIM
22-Arda_Ilk_Göz_Agrim
23-Memocan_Sen_De_Vur_Beni
24-Halil Taskin – Sevda Gözlüm
25-Aysel Seker – Yakarim Bu Günü
26-SinemInci-EkmekIcin
27-Ferdi Tayfur – Öyle Dertliyimki
28-Adnan Aslan-Herseyimi Bitirdiler
29-Tuncay Tuncel-Yillar Utansin
30-Canan Sabah – Kavusamadik
31-Maviye Yolculuk Ellerini Ver
32-Ferdi Tayfur – Sen Nerdesin Ben Nerdeyim
33-Yasar_Yagmur_Göz_Göre_Göre
34-Aysel Seker – Ikimizin Sevdasi
35-Yaban gülüm siir aglayacaksiniz
36-Hadi Git Yazar- Cemal Safi Okuyan – Hanedan
37-Canan cesur – vur yüregim
38-KUL MUSTAFA Gururum
39-KenanIpek-SenelerYipratmisSenide
40-BERGEN_SON_AGLAYISIM

Rapidshare,Megaupload,Wupload,Hotfile,Zshare,Uploaded,Uploading,Fileserve

Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Admin Mp3 indir

Kategori: ,

1 Yanıt var "Slow Arabesk Karisik Full Damar Albüm İndir"

  1. MüdürüM Diyorki:

    güzel seçimler tesekkür emegine saglık

Yorum Yazınız.