Buradasiniz: Anasayfa // , // Slow Türk Aşk'ın Yirmisi Temmuz 2. Dönem 2011 Albüm İndir

Slow Türk Aşk'ın Yirmisi Temmuz 2. Dönem 2011 Albüm İndir

336 280

Emeğe Saygı İçin Konun Altına Yorum Yazınız..İyi Gunler..Kasas_Aka

Albüm Tracklist
1.Sibel Can ft. Kenan Doğulu - Hançer
2.Sinan Akçıl ft. Ziynet Sali - Bana Uyan
3.Rafet El Roman - Direniyorum
4.Sami - Gördüğüme Sevindim
5.Gökhan Tepe - Yalan Olur
6.Sertap Erener - Bir Çaresi Bulunur
7.Teoman - Bana Öyle Bakma
8.Murat Boz - Aşklarım Büyük Benden
9.Sezen Aksu - Unuttun mu Beni
10.Ravi - Yorgun Gemi
11.Berksan - Su
12.Sefa Topsakal - Doktor
13.Keremcem - Vurgun
14.Betül Demir - Küfür
15.Bengü - Cesaret
16.Nazan Öncel - Böyle Konuşma
17.Tuğba Özerk - Aklımda Sen Varsın
18.Ebru Gündeş - Beyaz
19.Meyra - Konuşma
20.Ajda Pekkan - Yine Tek

Rapidshare,Megaupload,Wupload,Hotfile,Zshare,Uploaded,Uploading,Fileserve

Bu Yazıyı Paylaşın 336 280

Benzer Konular



Admin Mp3 indir

Kategori: ,

Yorum Yazınız.